Tema: Re: Vonios kambarys mediniame name
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-21 10:39:50
ant plyteliu kliju (bent jau Knauf) raso, kad 3mm storio kliju sluoksnis-nepralaidus vandeniui, tad kam du sykius tept ta pavirsiu? aisku-klijuojant plyteles-reikia tept kiek storiau. O siaip.......kazkaip nesiderina kalbos apie medini nama is rastu (ala kvepuojanti), kai jo vidus "isemaliuotas" Gal geriau , uzuot tiek pastangu dejus i hidroizoliacija-nusipirkt brangesne istisine duso kabina   , kuria praktiskai salia lovos gali pastatyt :)