Tema: Re: Vonios kambarys mediniame name
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-04-21 09:54:43
Labai labai prisijungiu prie klausimo: mediniame name 2a planuojamas vonios
kambarys su sild.grindimis bet grindu buterbrodas be betono.
Dar iki galo neesu tikras bet manau daryti taip. Balkiai 15 cm (perdengimas)
uzpildyti 15 cm isover stiklo vata, OSB-3 18mm melyna vokiska
hidroizoliacija, GKP butu geriau ruda, jei negausiu desiu zalia: vienas
sluoksnis+antras sluoksnis su tarpais reikalingais vamzdeliui suvingiuoti.
Dar nesugalvojau ar butinas trecias isilginis sluoksnis, plyteliu klijais
istepsiu visa pavirsiu, kai isdzius klijuosiu plyteles i klijus desiu
elektrini grindu kilimeli vasarai sildyt grindis ir be abejo plyteles.
Gal butu kokiu konstruktyviu pastebejimu