Tema: Re: kokias duris i vonios kambari patartumete detis? medis/plasikas
Autorius: a
Data: 2009-01-26 11:05:15
Resolut expressed precisely :
> As nesukciau del to galvos,nebent durys bus pastoviai taskomos,bet ir
> tai..... Plastmasines namie- kazkokia pornografija. Cia gi ne turkiska
> pirtis, kad 100 proc.  dregme iskraipytu duris.  Jei bijai mediniu, stiklines
> dekis.
> Aisku, kainos atzvilgiu plastmase gal ir pigiau bus.

pas mane pvz situacija tokia, kad durys bus salia vonios, kurioje
megsta turkstis mazi vaikai, taipkad - taip bus pastoviai taskomos. ir
vonios sienele bus taip, kad duru neapsaugos. nebent kabint uzuolaida,
ko as labai nenoriu...
todel ir kyla klausimas - kokios geriau butu durys...

> p.s. o del tamstos pasikraipymu, tai pats nezinai- patylek. Teko vienam
> pseudomoderniam interjere matyt nerzaveikos duris i vonia- seimininkas
> ziauriai patenkintas,man vaizdas baisus.

o vat sita pastraipa siulau prisitaikyt paciam. buvo normaliai
paklausta patarimo, o tu svaigsti cia apie pseudomodernizma ir
nerzaveika su antikoroziniu...