Tema: Re: kokias duris i vonios kambari patartumete detis? medis/plasikas
Autorius: Resolut
Data: 2009-01-26 10:52:22
As nesukciau del to galvos,nebent durys bus pastoviai taskomos,bet ir
tai..... Plastmasines namie- kazkokia pornografija. Cia gi ne turkiska
pirtis, kad 100 proc.  dregme iskraipytu duris.  Jei bijai mediniu,
stiklines dekis.
Aisku, kainos atzvilgiu plastmase gal ir pigiau bus.

p.s. o del tamstos pasikraipymu, tai pats nezinai- patylek. Teko vienam
pseudomoderniam interjere matyt nerzaveikos duris i vonia- seimininkas
ziauriai patenkintas,man vaizdas baisus.