Tema: Re: Namo vidaus kanalizacija
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-14 01:56:11
Virtuvės vamzdis 50tukas, statytas 1996, prieš metus prie jo prieit, nes
reikėjo atšaką padaryt - ne kaip naujas, bet vidus dar pilkas, ne šūdo
spalvos :) Paleidus daugiau karšto vandens indus plaunant su feiriu ir visai
nusiriebalina sienos.
Aš didžiausią bėdą įsivaizduoju, kad kai užsikimš tas vamzdis ir su trosu
prabirbsi, tai tas šlamštas laimingiau nubėgs per toliau praplatėjanti
vamzdį..

Lauke vieną vamzdį kasiau d160 su tokia pat mintim + jei kokiu nors būdu
pratrūktu, ar dar bbz kas ir nesinorėtu kasti - į vidų d110 galima sukišt
(šiuo atveju šulinio plotis leistu įlaviruot dvimetrinius gabalus mano
atveju)