Tema: Re: Namo vidaus kanalizacija
Autorius: Jager
Data: 2012-05-12 10:19:18
irgi geras klausimas, bet kiek santechnikų klausinėjau visi rekomenduoja
110 dėti, matyt praktikoj pasiteisino.
d110 manau tik tam, kad nutolinti laiką kai vamzdis "prituks" visokio
gėrio, o tai vistiek kažkada atsitiks ar d50 ar 110 bus.
Ir dar vamzdžio dydžiai parenkami pagal numatomą vandens kiekį, o
taukai, lupenos ir visa kita abejoju ar yra str'e numatyti.
Čia tokie pasamprotavimai ...

--
Jager