Tema: Re: Q: kur pirkt gera dalgi?
Autorius: Piktuolis
Data: 2012-05-08 19:17:22
Matyt todėl, kad nelabai dar kur pas mus nusipirksi gerą dalgį. Ir kaina normali. Rusišką gal ir galima rast neblogą, bet čia jau menas išsirinkt, kažkada tėvas aiškino kaip atpažint gerą dalgį, tik mažas buvau - nerūpėjo, dabar jau vėlu.

70 cm normaliai pievai tikrai mažokas, turiu irgi didesnį - kažkada dėdė iš Sibiro grįždamas parsivežė. Vienas malonumas pjauti, bet nors ir labai tausojamas, jau baigia nusigaląst. Irgi mąstau apie naują austrišką, nes jei taip 50čiai metų perki - galima ir brangiau sumokėt :)