Tema: Re: Q: kur pirkt gera dalgi?
Autorius: Tomas
Data: 2012-05-08 13:30:12
Apytiksliai - gal koki nerva kokios druskos spaudzia. Konsultavausi truputi, bet kad sunku skausma apibudint, juolab jis vaikshto po visa galune. Nuo kitokio kokio nors fizinio darbo - nieko, ar svorius kokius patampyt, ar shiaip kur jegos reik. Bet budavo tik nupjauni veja - vakare pzdiec, ranka ishkrenta ish zhaidimo, nieko visishkai tada geriau su ja neimt, nenesht ir t.t.