Tema: Re: Pirmas kartas perkant indaplove. Ko ieskot?
Autorius: -Velnias-
Data: 2012-05-07 20:37:03
Buvau siandien vienoje firmoje Kaune (Radausa), ten jie man rode
indaploves Bosch ir Siemens, ir aiskino, kad pagamintos Vokietijoje,
todel kazkur 800 brangesnes, nei kitos, kurios pagamintos Lenkijoje. Ir
sake tu lenkisku apacios plastikines.
Gal is Movilos galetumet man ka pasiulyt? Is Bosch ir AEG, 60 cm
imontuojama. Kainos ribos apie 1600.. Dekui