Tema: Re: Pirmas kartas perkant indaplove. Ko ieskot?
Autorius: Mindaugas
Data: 2012-05-07 12:18:10
Va ir man įdomu pasidarė dėl to džiovinimo. Kadangi pirkau prieš 10 metų,
tikrai nepamenu buvo ar ne koks džiovinimas, bet iš praktikos matau, kad
plastmasiniai indai, būna šlapi, o tradiciniai
"moliniai/metaliniai/stikliniai" sausi ir karšti.
Ar indaplovė su džiovinimo funkcija ir plastmasinius turi išdžiovinti?

m.

"VRS"  parašė naujienų news:jo82q3$a09$1@trimpas.omnitel.net...

5 metai turim 45cm AEG, veikia be priekaistu. 2 zmones, buna atveju kad ir i
diena 2x leidziam (bet labai jau retai), taip, kad del tu kartu tikrai
nesigailiu neturinti 60cm plocio, juo labiau kad ir virtuves apstatyma mano
atveju komplikuotu.
Dar kas liecia firma, tai kolege pirko pries keleta menesiu Bosh (45cm) tai
ir meistrus kviete ir visaip ten reguliavo, nu niekaip neisdziovina indu,
garantinis aiskina taip turi buti. Baigus plauti indai ciut silti ir slapi,
pas mane indai sausi ir tokie gerokai karsti sakyciau. Ar cia brand'as
itakoja ar cia naujos technologijos "patobulejo" nezinau.