Tema: Re: Lode keraminiai blokeliai
Autorius: Darius-B
Data: 2012-05-03 22:23:33
Pas mane is fibo, bet pritariu del keramikos, nes tada ir murziam gera darba
padarysi - kaip mes tau is tokiu kreivu blokeliu tiesiai ismurinsim, kaip
bedesi gulsciuka visaip kreivai gaunasi...kitais atvejais
murzius-konstruktorius-inzinierius-projektuotojas-projekto vadovas su triju
klasiu issilavinimu tyliai dirba ir tikisi, kad kitas "objektas" bus is
keramikos.

"rr"  wrote in message news:jnuiut$g4a$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.05.03 19:28, ozzy wrote:
> Gal galima koki argumenta kodel lode prasti?
>
> Kiek kalbinau tiekeju tai daukas roku peikia, ale "ranku darbo"

Kad rankų darbo - ot ne px, tinkas išlygina viską. O kad nenori duot
uždirbt rokų ar palemono keramikai - blogai.