Tema: Re: Silumos siurblio testas
Autorius: Sail
Data: 2012-05-03 16:59:08
Tokios babkes mano atveju tai butu kokie 7 tukstanciai su viskuo.

Zinoma neverta, bet pinigu i graba nenusinesi. Pazaidimo delei galima.

Malkos rulez siaip. Simet gerokai susitaupe, burzuikes kurenant. Baisu
galvot, kiek mokejes buciau, jei ne jos.
Ir kadangi yra alternatyva (dujos), tai nera taip jau v padlu ta ugni uzkurt
ar pelenus valyt. Is butinybes peckuriu dirbant butu kitas jausmas. Kaip
hobis daug geriau.