Tema: Re: Koks skysčių sugeriamumas molyje?
Autorius: Pi.
Data: 2012-05-03 10:13:52
ka nori pasakyt, kad per betona geriasi? "is cia siurbti prie gatves" kas
cia per velnias? siurbi is sulinio ir pili ant gatves?:))
kazkada pas pazystamus sugedo traidenio orapute  ar siaip kazkas.. tai i
infiltracini sulini subego ne tik vandenukas.. pries tai kokius 7 metus
nieks net nezinojo apie sulinius.. o tada  teko prisiminti.. kviesti..
plauti.. grezti ir pan.. uzkimso visa sulini..