Tema: Re: Koks skysčių sugeriamumas molyje?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-05-03 10:07:52
> juk jau klausei:)) nepatiko atsakymas, kad i moli nieks nesigeria?
> kazkaip jauciu, kad vistiek darysi ta sulinuka ir lauki bent vieno
> pritariancio:)
> pas mane yra cisterna uzkasta ir isvezinejau.. tai dugne toks dumblas,
> kad netikiu, kad gertus net i smeli.. t.y. per laika uzkimstu ir ji.. o
> i moli isvis mires reikalas..

Pas mane kanalizacija atiteka i 4m gylio sulini su betonuotu dugnu, kad
nusistoveti cia ir is cia siurbti prie gatves. Is sio sulinio grizta i
d2000 du ziedus su betonuotu dugnu. Jis yra sklype su 5m sanitarine zona
iki sklypo ribos. Is sio sulinio padaryta junktis i dar viena toki pati.
Nuo praeitos vasaros sunaudojome 95m3 vandens. Kol kas sudo yra tik iki
puses rezervuaro - apie 5m3. Bakteriju dar nebandeme pilti. Panasu, kad
padetu rezervuaruose suveiktu.