Tema: Re: Per kur vesti itampos laidus namo viduje
Autorius: Donatas
Data: 2012-05-02 19:12:26
Pas mane nera juodgrindziu , tai technini vamzdi galima laidoti i smeli ?
Siai minutei turiu du variantus:
vienas var. deti i vamzdi ir varyti po tiesiaja ten kur reikai jokiu kampu,
tiesiog nuvarai ant virsaus dedi polistirola ir lieji betona (tiesa itariu
siam atvejui gofruotas vamzdis netiks ? nes jis daugiau i gipsa )
antras var. nedeti i vamzdelio , o vedzioti perimetru salia sienos - tarpe
tarp sienos ir grindu (grindys nelies sienos - bus atskirtos polistirolu,
tai i tariu nesunkiai keli laidai 3x1.5 tikrai sutilps)

--
Donatas