Tema: Re: Per kur vesti itampos laidus namo viduje
Autorius: P.Stanaitis
Data: 2012-05-02 12:02:18
nu man yra teke matyti taip - kabelis imautas i plastikini juoda lankstu
vamzdi. Tokiame vamzdyje kabelis atkeliauja po zeme is paskirstymo skydo
(kuris buna prie sklypo ribos) ir ilenda pro pamata, po to tokiame paciame
vamzdyje, smelyje, keliauja iki paskirstymo spinteles name. Ant sio smelio,
namo viduje, dedamas pasiltinimas, liejamas betonas ir formuojamos
juodgrindes.