Tema: Re: Patarkit dek domofono
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-02 10:36:21
Jeigu tau pavyksta ieiti i tos spynos programavimo rezima, tai pasikeisk savo buto koda ir tiek. Kaip ta padaryt,  aprasyta spynos programavimo vadove, kuri internete tikiuosi rasi. Jei ne internete-tai paprasyk, kad leistu paziuret i spynos knygute tie, kurie tokias pardavineja.  Nera ten sudetinga.