Tema: Re: Patarkit dek domofono
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-01 22:46:47
Magnetas nei prie ko. Magneta galima susieti su bet kokio buto atrakinimu, iejus i programavimo rezima. Buto iejimo kodas keičimas irgi iejus i programavimo rezima. Magnetas turetu ir toliau tikti, nes jis susietas (as manau) su buto numeriu, o ne su jo kodu. Keičiant buto koda reikia zinot spynos MASTER programavimo koda, ieiti i programavimo rezima ir pakeisti butent tavo buto koda. Apsieiti be master kodo, galima atstatant gamyklinius nustatymus, tačiau tada vistiek reikia zinot siai spynai tinkama koda, kuris gali buti tarkim visi nuliai.  Plius-atstatant, jeigu kuris butas naudoja ne jam priskirta gamyklini  koda, tu ji atstatysi i gamyklini ir zmogus neieis. Turesi suprogramuot zmoniu turetus butu kodus ir juos pranest (jeigu jie vartojo kitus nei gamyklinius) Jeigu master koda zinai-tai irasai , programavimo rezime,  savo butui priskiriama  nauja , sugalvota koda ir tiek.

Mas mane spyna kitokia, bet turetu viskas panasiai but.