Tema: Re: reikia liepos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-16 10:41:15
Pamenu gūdžiais 1991 metais, kai pirmą kartą iš arti pamačiau bites, tai savininkas dūmydavo tuos kartoninius kiaušinių dėklus. Pats geriausias dūmas sakė gaunasi. Kaip yra iš tiesų - nežinau. Bet jei nebandėt - pabandykit.

Aišku, jei reikia 2-3 maišų, tai neblogai kiaušinių gausit užsipirkti :)))

Johnas