Tema: Re: reikia liepos
Autorius: kg
Data: 2009-04-16 09:36:46
o kodel manai kad tam tinka tik liepa ?
duminems daug kas tinka
ash naudoju ishdzhiovintas obouliu ishspaudas ir dzhiovintas kanapes
pavyzdzhiui, kartais kokio pelyno, gailiu uzhmetu
nu o kai reikia kad ilgiau dumytu tai koki puzriuka idedu - turiu daug
tuopos supuvusios
pernai pas save prie namu ishroviau  senos liepos apipuvusi kelma - tai ji
pasmulkines tiesiog namie krosneleje sukurenau
esu tik bitininkas visishkas megejas -  galim sakyt tik malonumui - pachios
bites pas mane atlekia kazhkodel - kasmet 2-5 spiechiai
tai ir zhaidzhiu su jomis :)

kg