Tema: Re: namo sandarinimas ziemai
Autorius: Donatas
Data: 2011-11-21 08:42:53
As praeitais metais baigiau stoga pries kaledas , tai viduje buvo sniego,
langai nesudeti, kazkaip uzkalti nebuvo. Jei atsimenate pavasari buvo nemazu
vetru, tai kaimynams kurie buvo uzkale tik karkasa (kelios lentos) ir
prisaude plevele, tai  viska per vejus isdraske.
Tiesa gal priklauso perziemojimo lengvumas ir is ko pastatyta mano yra
silikatas (Arko) , manu  fibo gal labiau nemegsta , gal dar akyto betono ar
duju silikato blokeliai, nes ju igeriamumas didesnis. Siaip rimtas
sandarinimas (angu uzkalimas) nemazas ir nepigus darbas atrodo kas cia yra ,
bet lentu nemazai sueina , dar kalami kaisciai :)

--
Donatas