Tema: Re: namo sandarinimas ziemai
Autorius: -JM-
Data: 2011-11-18 09:22:06
pas mane buvo vitrina 2.5 aukscio 5 plocio. tai puikiausiai
uzsandarinome be jokiu OSB, o su bruseliais ir plevele. darai is brusu
rema ir viskas.
plysiu reikia vedinimui, bet negalvokit, kad uzklojus langus su plevele,
name bus super sandaru. o jeigu namas labai idrekes, galima prapjauti
plevele, padaryti kokias kelias 15 cm  ipjovas ant kiekvienos angos, ir
uzteks pilnumoje oro pratekejimo.