Tema: Re: Silikonas tarpe plyteles - laminatas
Autorius: memel
Data: 2011-11-18 16:39:08
"Doncius" <doncius@nera.lt> wrote in message news:ja5p2o$8kr$1@trimpas.omnitel.net...
> Man atrodo mano irgi Alloc, su metaliniais sujungimais. Man pagrindinis
> klausimas yra kaip graziai padaryt pacia siule, ta prasme kaip graziai
> nuimti pertekliu silikono. Nu bet dabar jau kaip ir aisku.

kaip ir rasiau, apsiklijuok dazymo juosta pavirsius, nes jei ten papuls tikrai per laikia "nusiraitys".
As jokiu lazdeliu nenaudoju, braukdamas pirstu (pries tai pasimuiluoju, kad nekibtu) jauciu kur kiek reikia ir tiek.
Jei kazko nesi dares pasibandyk tokioj vietoj kur maziau matos, o tada matysi kaip gaunas ir pirmyn. Pamatysi, kad ir silikono nereik kalnus varyt, priprasi tiek isspaust, kad paskui nubraukiant tik sulyginsi.

sekmes