Tema: Re: Silikonas tarpe plyteles - laminatas
Autorius: Doncius
Data: 2011-11-18 16:11:36
Man atrodo mano irgi Alloc, su metaliniais sujungimais. Man pagrindinis
klausimas yra kaip graziai padaryt pacia siule, ta prasme kaip graziai
nuimti pertekliu silikono. Nu bet dabar jau kaip ir aisku.

"memel"  parašė naujienų news:ja5o15$6pr$1@trimpas.omnitel.net...

stebiuos kiek neigiamos reakcijos.
1) tarp plyteliu ir laminato uztepiau silikono. Laminatas neklijuotas.
Plyteles taip pat ant medinio pagrindo visos ant silikoniniu kliju.
Uzsikljuok dazymo juosta tiek laminato virsu, tiek plyteliu virsu ir tik
tarpa privaryk silikono. (p.s. plyteles ant medinio pagrindo, todel visos
siules tik silikonines)
2) laiptu virsutines pakopos lenta, kuri jau yra priklijuota kambario grindu
lygyje. Visas kambarys ~30m2 laminatas. Tarpelis tarp tos lentos ir laminato
taip pat silikoninis.
Pries darba issiurbk dulkes is tarpeliu, gali ir kokiu acetonu pavalyt, kad
pavirsiai butu svarus ir silikonas gerai kibtu. Nenaudok pigiu silikonu.

NIEKAS NIEKUR NEATPLYSTA IR NETRUKSTA !

p.s silikonas SOUDAL, laminatas ALLOC