Tema: Re: alektros instaliacija
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-11-17 10:55:42
On 11/17/2011 10:10 AM, Ostapas wrote:
> Eilinės parkės...
> Gal kur nors yra kokios nors patvirtintos taisyklės, kur kokios nuotėkio rėlės turi būti statomos? Gamintojo bukletai negroja. Vakar paprašiau įdėt nuotėkio rėlę ant įvado, nuvažiavęs radau įchujarintą automatą ir išgirdau atmazą "Konstultavausi su VEI inspektorium, sakė ant įvado rėlės statomos tik mediniams namams". Į klausimą "O tai mūriniai namai nedega?" atsakymo negavau... Visur siūlo dėt 30mA rėles, nes kitokių "neįmanoma gaut, parduotuvėj nėra nes niekas neperka ir nestato".

Cia tas namo degimas tai nelabai prie ko... Nuotekio rele saugo nuo kitu
dalyku. Idejus ja blogiau tikrai nebus, nu nebent idesi kokia labai jau
jautria ir ja ismetines nuo laidu izoliacijos varzos.

Siaip jei tai yra gyvenamas namas ir tau rupi tavo, zmonos, tavo vaiku
ir suns gyvybe, tai be kalbos reik deti, net jei ir yra atskiros
nuotekio reles voniai, virtuvei ir pan. Mano suns gyvybe tokia rele
tikrai isgelbejo! Cia as labai rimtai.

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com