Tema: Re: alektros instaliacija
Autorius: Sail
Data: 2011-11-17 10:50:22
Nu tai galvok, ar tau reikia, kad relei ismetus, liktum be sviesos ir
sildymo? Jei reikia - pirmyn. Pyst - ir tamsu visam name.

O tos reles kartais ismetineja bbz nuo ko, i vaiduoklius reaguoja ar i
menulio faze.

Jei reiktu atkreipti demesi, kiek zmoniu nusitrenkia lietuvoj nuo vidaus
instaliacijos, ir dar kiek yra butu kur net izeminimo laido nera.