Tema: Re: naujas remontas + avarine
Autorius: Gintas
Data: 2011-11-16 18:16:01
Jei as buciau kaimynas, sakyciau: savavaliskai keitete bendros nuosavybes nuoteku vamzdyno konstrukcija. Trisakis buvo kitos, jis buvo kitur ir jis nebuvo apklijuotas. Atstatykit viska i pradine busena, o tada jau, mes gyventojai, susimesim tas 9/10  islaidu uz jusu truputi papurvintas grindis remonto metu. Sazininga?