Tema: Re: naujas remontas + avarine
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-16 17:17:29

"ejs"  wrote in message news:ja0jse$vtk$1@trimpas.omnitel.net...

>Neaišku bus jei pakels projektą ir durs pirštu: VA ČIA yra priėjimas, nieko
>nežinau, nieko negirdžiu.

Ka tu vadini priejimu? jeigu kokia technologine anga su durelemis, kuria ash
savavaliskai uzklijavau, tada taip - mano problemos. Bet jei ten
paprasciausia griaut - tada jusu problemos.

>Nes Linai, sutik, apklijuoju kanalizacijos stovą baksais ir reikalauju kad
>po remonto jis atrodytų taip pat - tamsioj laiptinės į dūdą gaučiau pirmą
>vakarą ar antrą?

Jei mano kanalizacijos stovas butu baksais aplijuotas, abejoju kad man
rupetu tik problemos, kad laiptinej i duda gausiu. Klausimas kiek supratau
labiau teisinis nei egzistencinis.