Tema: Re: del kurmiu - sprendimas
Autorius: bzik
Data: 2011-11-14 15:46:46
del greblio pritariu. Pries pora sezonu organizavausi buteli formalino, nes kazkur isskaiciau, kad jo garai (beje didesne koncentracija kancerogenas), gan efektyviai mazina nora rausti. Ne velnio. Pats apsiuosciau kaisiodamas i urvus ismirkytus skudurelius, o po savaites vos ne toj pacioj vietoj budavo naujas kupstas. Dabar nesukam galvos ir periodiskai palyginam kupstus :)