Tema: Re: del kurmiu - sprendimas
Autorius: Uredija
Data: 2011-11-14 14:06:05
Pasiseke ir tiek.
Yra tokiu kur kiema vos ne trotilu issprogdino, o kurmis gyvena...
Kurmiams naikint recepto bendro nera. Vienam silkes padeda, kitam spastai,
kitam karbidas, kitam maluneliai ir t.t.
Pas mane pasiteisina sakes keturnages, kantrybe ir spastukai vamzdeliniai.
Kolega saliarka juos isbaide. Pas mane tai neveikia. Pas mane vienus metus
veike dumines saskes. Dabar gali jas rukyt kurmiai su dujokaukem :)))
Pardedu isitikint kad geriausia kovas tai metalinis greblys. Islygini
kurmrausius ir ramu :)))))))))))), po savaites vel lygini.

"Night"  parašė naujienų news:j9qjq9$1nh$1@trimpas.omnitel.net...

Neveltui - rukymas kenkia Jums ir aplinkiniams (kurmiams) :)