Tema: Re: Q: kiek kainuoja stogo siltinimas vata?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-11-14 07:55:07
> man dare po 30 lt / m2. ir tai atseit brangei. snargliai ima po 25 lt / m2.
> tiesa čia be vatos, nes purkšiu gamo vata. žadėjo po 80 lt / m2  15 cm
> storio, bet manau dar nuderėsiu :)

Darant be vatos nereikia ir pleveles su makaronais. Putas reikia purksti
tiesiai ant cerpiu. Ne tik sutaupai , bet ir padidini sandaruma, nes
putos uzsipus ir i tarpeli virs gegnes. Kadangi as plevele jau buvau
sudejes tai dejau vata tarp gegniu, kad vedintusi dregme medienoje;
tuomet is apacios plevele, grevestus ir purskiau 7,5cm. Bent jau
zinosiu, kad gegnes nesupus.