Tema: Re: Q: kiek kainuoja stogo siltinimas vata?
Autorius: Kęstas
Data: 2011-11-10 22:03:54
> kiek kainuoja siais laikais siltinimas vata is stogo apacios 30 cm.
> sluoksnis? Stogas paprastas, vienslaitis. Koks turetu buti buterbrodas,
> gegnes 25 cm.

kainos nežinau, darbai neturėtų būti labai brangūs.. o sumuštinio variantus siūlau čia pažiūrėti: http://www.paroc.lt/channels/lt/building+insulation/cad+designs/flat+roofs/default.asp
(kažkas šitame grupse anksčiau man nurodė, brėžiniai universalūs, tikrai ne tik Paroc gaminiams).
Dar šiek tiek brėžinių: http://www.stogui.lt/lt/sluoks/
Reikia atkreipti dėmesį į tai, kas yra tiesiai po stogo danga - kvėpuojanti difuzinė plėvelė ar nekvėpuojantis daiktas, tarkim, tolis. Nuo to šis tas priklauso.

beje, pats šiltinu stogą, kuris buvo dengtas ruberoidu ir šiferiu (tuo "naujuoju"), tai po tuo ruberoidu bus berods 10 cm Paroc eXtra, tada dar 5 cm to paties "kita kryptimi", tuomet polietilenas ir OSB plokštė. Iš viso 15 cm vatos. tai ne nuolatos gyvenamas namas, bet šiaip ar taip, žiemą palėpėje bus retkarčiais miegama, ten bus normalūs kambariai. mane patikino, kad 15 cm per akis. Kadangi jūs planuojate dėti dvigubai daugiau, tai mąstau, ar čia mane blogai patikino, ar jūs beprasmiškai daug dėti planuojate ://
beje, jeigu neklystu, Paroc Extra apie šimtą litų kubas kainuoja berods, nepriklausomai nuo kainos. dauguma kitų vatų panašiai arba pigiau..