Tema: Re: peles
Autorius: Vai
Data: 2011-11-13 22:02:02
Taip, mano katinas nekastruotas pjauna peles ir ziurkiokus is eiles. Pries
keleta dienu cia prie duru numete ir kurmi. Tik pora kartu per metus, po
savaite, del bobu byrka uzvaldo pagrindines smegenis, tada peles nelabai
rupi. Teoriskai kates daugiau gaudo nei katinai, bet realiai buna ir kaciu
visisku tinginiu.