Tema: Re: peles
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-11-10 12:20:09
Pas mane sode kasmet prasidejus salnoms bando i nameli ir garaza sulisti.
Nusipirkau Senuku darzo skyriuje kazkokiu zalsvai melsvu maloniai kvepianciu nuodu "tableciu" (kaip arbata pakeliuose) su, atseit, mumifikavimo savybemis, uzpuole is pradziu ziauriai, net sudraskydavo visiskai ta pakeli ir nutempdavo po metra ir daugiau, po 2-3 dienu kaip dingo, taip ir nebeatsiranda. Neradau patalpose ne vienos padvesusios, gal kur po pamatais ir metosi, tai px., susikristalizuos :)