Tema: Re: baldu gamyba
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-10-26 11:05:18
Dazniausiai tai netrugdo, ziurint kas per technika:

1) Orkaites matmenys standartiniai, nebent pamazinta orkaite, bet ir tai
stalciuka po ja galima padaryti ir po visko.
2) Kaitlente ir kriaukle dazniausiai ipjaunama vietoje (nors zinant matmenis
galima skyles is anksto paruosti)
3) Imontuojamasm saldytuvui plotis standartinis o auksti galima daryti
didesni, nors auksciai plius minus standartiniai 178/198/218 ir t.t.
4) Indaploves standartines, plotis fiksuotas, aukstis reguliuojamas nuo
818mm
5) Gartraukiai i spintele yra dvieju standartu, bet skiriasi tik vidine
spinteles konstrukcija, kuria galima surinkti jau turint gartrauki, o
uzsakymui tai dazniausiai neitakoja.
6) Pakabinami gartraukiai turi plocio standartus, nuo ko priklauso
virsutiniu spiteliu isdestymas.
7) Imontuojamos mikrobanges taip pat turi savo remelius, nezinau ar turi
kazkokius standartus...