Tema: Re: baldu gamyba
Autorius: Ostapas
Data: 2011-10-26 09:36:07
Ačiū. Įtariu, prieš Kalėdas/Naujus geriau nebandyt pradėt viso šito proceso? (anyway greičiausiai nespėsiu baigt kitų darbų ir uždirbt pakankamai pinigų, ale pasitaiko kartais stebuklų ir šiais laikais...)

Dar vienas klausimas orientacijai - labai didelis iškrypimas gamintis baldus dar neturint buitinės technikos? Nu ir aišku net nežinant kokių gamintojų/modelių kas bus...