Tema: Re: su kokia programa braižomas buto planas?
Autorius: eimaz
Data: 2011-10-25 09:47:02
tikrai nemanau, o ir ne kas diena pardavinėju butus, tad nesunku pasėdėt
papildomą valanda braižymui. bandau save įsivaizduot pirkėjo vietoje, man
asmeniškai 3D planas padėtų greičiau susiorientuot.

"Vitas"  wrote in message news:j85j1d$u2h$1@trimpas.omnitel.net...

Nemanai, kad laiko švaistymas? Nebent dėl savęs nori papaišyti. Nemanau, kad
tokie piešinukai galėtų privilioti pirkėjus.
Man, kaip ieškančiam būsto, svarbūs dalykai skelbime:
1. Maps.lt nuoroda
2.Paprastas 2D planas
3.Namo išorės nuotraukos