Tema: Re: su kokia programa braižomas buto planas?
Autorius: eimaz
Data: 2011-10-24 23:19:13
labai daug turto pardavimo agentų naudoja tokius planelius kiek mačiau, tad
manau jie kažką tūrėtų būti radę nesudėtingo. nes pagalvok pats, jei per
dieną reikia prikepti kokiu 10-20 skelbimų ir buto planų. aišku nekalbu apie
REMAX ar pan. agentūras, kur turbūt daug darbo padaro jų vidinės sistemos.
man nesunku ir ilgiau pasėdėt prie pabraižymo, svarbu, kad aiški būtų
paprastam vartotojui, o ne tik architektui :)

"dz"  wrote in message news:j84h0j$6hi$1@trimpas.omnitel.net...

kazka panasaus univere moke su Arcon'u, bet cia turbut nelabai tinka
kriterijus "nesudetingai"