Tema: Re: Malkos zidiniui
Autorius: eimaz
Data: 2011-10-19 13:03:00
man tai jau atsibodo 2 metai už tvoros sukrautos malkos nuo statybos laikų,
tai šį sezoną dar nejungiu šildymo ir pleškinu židinį dienomis :) bet matau,
kad vis tiek dar porai metų užteks tos krūvos ir taip lengvai neatsikratysiu
jos :) ir tai su sąlyga, kad sau pasilikau tik normalias, o pusę atidaviau
kaimynui (visokios paletės ir pan).
man stiklas apsineša labai greitai, praktiškai 3-4 kūrimai ir stiklas
juodas. aišku gal malkos kiek drėgnokos, nes pridengtos su plėvele, kurią
būna ir pakiloja vėjas. kaip būtų kūrenant normalias malkas, nežinau.

"Terpentinas"  wrote in message news:j7jco2$a4l$1@trimpas.omnitel.net...

Jau trečią sezoną kurenu nuos statybos likusius pjaustytus padėklus ir vargo
nematau, stiklą kartą per mėnęsi nusivalau ir tiek žinių.