Tema: Re: Malkos zidiniui
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-18 11:52:21
Tai ieskok sausu malku, greiciausiai tokiu rasi kur provincijoje is kokio gyventojo nusipirkti pradziai "pora glebiu". O ateiciai nusiperki dabar ir dedi dziovinti. Ore malka isdziuna per 2 metus.
Jei sildymas nera labai aktualu tai tinka praktiskai bet kokia mediena. Patarciau imti "miksa" berzo, juodalksnio, drebules, uosio, skroblo, gali buti ir pusies. Vien kietmedis (uosis, azuolas, skroblas) gali nepatikti krosneliai (daugiau tai susije su skardinemis), nes per daug kaitros gali buti. Stiklas uzsinesa ne nuo malku, bet nuo per mazos temperaturos prie stiklo. Dazniausiai del dregnu malku, arba del pacios krosneles konstrukcijos. Visi kiti uzsinesimai irgi praktiskai nuo dregnu malku, kai nepakankmai degimo temperatura. Kurenu du metus berzu kieto kuro katila (pastovus sildymas), siemet valiau kamina - suodziai butu tilpe i kokius du litrus. Net supykau, kad bereikalo lipau ant stogo :) Tiesa, savaime i kamino apacia per metus nubyra dar po kokius 5 litrus suodziu.

T:)