Tema: Re: malkos ziemai
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-07 18:14:26
yra, bet regis net tas anglinis pecius skirtas kurenti ruda anglimi, kurios pas mus nera. Nors gal klystu.
Kiek ziurejau is esmes anglinis atmosas is esmes nieko nesiskiria nuo malkinio. Vienintelis skirtumas kur malkiniam yra ideta samotine pertvara su degimo skyle, tai angliniam i degimo skyle (ji yra didesne nei anglinio) yra idetas metalo gabalas (siek tiek mazesnis nei pati skyle) kuris gali pasukti su lauke esancia rankena. Taip periodiskai pasiukodamas rankena sujudini anglis ir nubarstai i apacia slaka. Vel gali prateketi oras ir vyksta degimas. O daugiau, tai abu plieniniai ir skaitau net ir storesnis plienas neatstos spizinio katilo ilgaamziskumo kurenant anglimis.

T:)