Tema: Re: Kiek kainuoja plastik balkono duris?
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-10-06 23:02:57
taip charizmatiskai ponulis sulojote :)
tai cia tau trolint?
subj koks?
Paskutinis niusas kuriam kazkada padejau buvo Codec.
Tuo viskas ir pasakyta.

o apie tuos tamstos smaikscius  postus mano atzvilgiu tai rashau
tau draugiskai ir nenoredamas izeisti

(eSSas) (matyt retorika?)
nors ir nenori pasirodyti nenuosirdus vaflis bet nelabai gaunasi .
Todel as ir sakau kad priesh uzmigdamas savo smegenelese suvoki kad man px
ka tu apie mane mastai
Tave tai  stipriai neramina ir nevalingai inspiruoja klaviaturos minkymui
Nors skaitydamas tavo primaigytus minties vingius ir negaliu pasakyti  kad
smegenis tu turi
Kas gautusi kad nelabai suvoki kad man giliai px

Vilties kad suvoksi - maza, gal tiksliau jos nera

--
Artūras Brazas
mob. +370 655 40000