Tema: Re: vamzdžių lankstymo šerdis (spyruoklė)
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-10-06 14:32:26
Vidine serdis dazniau naudojama galams lankstyti.
Jei reikia kazkiek giliau ileisti tai ta spyruokle galima risti su sniuru ir
leisti i vamzdi, bet isorine serdis tokiam atvejui labiau tinkama.
Pats lenkimo procesas vygdomas tik su viena spyruokle, visai nebutina abieju
kisti iki lenkimo, tiesiog naudoji kuri patogesne