Tema: Re: Kokios LED lemputės geros/pigios/kokybiškos?
Autorius: aviliux
Data: 2011-10-05 13:15:02
skirtingose vietose skirtingai reikia man.
Pvz tokia virtuves / koridoriaus zona, ten trys sviestuvai isriegti plastiko
lubose intervalu ~80cm, lemputes 25W - per akis, sviesa ir dabar eina
zemyn - tai ten tiktu su belekokiu kampu.
o miegamajame sieniniai moliniai nepermatomi zibintai trys, lizdas stovi
horizontaliai, o sviesa eina vertikaliai i virsu - tai ten jau reiktu butent
kad i sonus. Dabar isuktos dujos Osram 11W ir puikiai susitvarko, dar ilgai
nekeisiu.
Svetaineje 4 stikliniu permatomu gaubteliu liustra E14 - ten irgi reiktu i
sonus kad. Dabar isuktos dujos, bet jos per ilgos, islenda ir todel vaizdas
labai prastas. Sitas labiausiai ir reiketu pakeist.