Tema: Re: Statybu TV: ar verta prasidet?
Autorius: Piktuolis
Data: 2011-10-04 21:15:39
Konkreciai sitos laidos nezinau, bet kitoj statybinei teko "dalyvauti".
O ir siaip siek tiek zinant tv darbo specifika galiu speti, kad
didziausia galima problema - darbas paskubomis su visomis pasekmemis.
Nebent tu meistrams normaliai mokesi. Bet ir tada visko gali buti, nes
filmavimo grupes darbo laikas ko gero brangesnis uz statybininku.

Nu va, pasiziurejau internete ju laidele, ispudis toks: gali but gerai,
gali but nelabai, priklausomai nuo to kiek laiko ir pinigu pats
pasiryzes ideti. Principe parduoti tau tai, ko tu nenori, jie negali,
uzdirba greiciausiai ne is to. Jei pasirysi kist galva i ta rykle,
pasikalbek atvirai su prodiuseriais, isskyrus keleta isimciu, jie nera
zverys, del visko galima susitarti.

Ir zinoma skaityk sutarti :)