Tema: Re: Ar signalizacijos davikliai reaguoja i sviesa/seselius?
Autorius: dz
Data: 2011-10-04 19:41:50
na pas mane irgi taip, bet didelio diskomforto nera, tik pristoji priduot ir
uzgesta zona, nu nebent noretum sokinedamas sujungt koda tai tada neiseitu:)

"Resolut"  wrote in message news:j6f2l7$svo$1@trimpas.omnitel.net...

Reiskias per jautriai nustatytas. Antra, nepatogiai suprogramuotas.
Pasiusciau, jei tektu sustingt nekvepuojant ir nemirksint, jei nori priduot
signa. Tfu, net nupurto pagalvojus apie tokia galimybe.