Tema: Re: gatves apsvietimo irengimas, kas ir kiek?
Autorius: T:\)
Data: 2009-04-14 08:51:10
Ne, ten pagal visus dokumentus priklauso kauno miestui. Kvaileliai net zenklus kauno miesto pradzia/pabaiga sudejo ant kiekvieno ivaziavimo / isvaziavimo nuo veiveriu gtves. Vietoje to, kad butu tiesiog vieveriu gatveje stovinti zenkla su meisto riba perkele prie Garliavos ribos. O tai gaunasi kad veiveriu gtve priklauso rajonui, nors zemes aplinkui kauno meistui :)

Reikes ieskoti to Veitekuno ir atakuoti ji prasymais :) Pagal visa praktika, tai jei siemet pradesime spausti, tai kitais metais bus itraukta i svarstymo planus, dar kitais bus planuojama, dar kitais tvirtins plana, dar kitais ieskos lesu, ir dar kitais prades darbus, kuriuos gal dar kitais metais pabaigs :)

T:)