Tema: Re: gatves apsvietimo irengimas, kas ir kiek?
Autorius: T:\)
Data: 2009-04-14 08:45:36
cia tie 5000 tai speju su nauju stulpu is stiklo pluosto, nauju sviestuvu, kabelio pratempimu, 10 zmoniu brigados darbu dvi savaites ir 10 metu eksplotaciniu islaidu dengimu :)
Ar as visai atitrukes nuo relybes ar kazkas kitas. Kiek pamenu natrio lempa mazmenine kaina buvo 350, pati lempa apie 50 lt, tvirtinimas apie 50 lt, na primeskime pakabinimo darbai 200-300 lt. Viso apie 750 lt.  Stulpai gelzbetoniniai jau stovi ir tikrai nemanau, kad juos greitu laiku keis, ar pasvietimui statys atskira. Belieka kabelis ir projektavimas. Tai negi jie kainuoja likusius 4000 lt?

T:)