Tema: Re: skrynios gaminimas
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-04-13 12:54:52
Nenukrypstant nuo temos, visgi tose liaudies meno knygose, kuriose aprasomas
skryniu dekoras, yra labai isamiai ir konstrukcija, matmenys panagrineti,
taipogi ir apkaustai ir kiti niuansai...
Pries kokius 10 metu teko rasyt kursini darba apie viena skrynia (kuria kaip
seimos relikvija turim namie), ten nagrinejamas dekoras ir bandoma pagristi,
kad ji priklauso vienam regijonui, o ne kitam...  Jei kartais domintu, kokia
literatura naudojaus, ir ko te prirasiau, galite kreiptis i privata indraja
eta indraja taskas com