Tema: Re: skrynios gaminimas
Autorius: Rokas
Data: 2009-04-10 09:35:01
Jei ruoshiesi daryti pagal senobinius kanonus, su tikslinga ornamentika
(visokiom runom marginti, kad turtus kauptu ir pan.) tai vieshoji biblioteka
su pajieshka kartotekose "liaudies menas" ir Buities muziejus (paziuret
gyvai) yra tai ko tau reikia. Bet jei nori kokio modernesnio produkto tai
internetas visagalis, tik ne lietuvishkai o kitomis kalbomis jieshkot
reikia. Kazkada su klumpiu drozimu man taip buvo: LT info - apvalus 0, kaip
tuo tarpu olandai viska smulkiai aprasho ir iliustruoja.